دوس دارم

این یه دکلمه هست که خودم نوشتم به نام دوس دارم دوس دارم نظراتونو بشنوم پس منتظرم

دوس دارم که یه بار دیگه ترو با چشمام ببینم

 

 دوس دارم ترو دوباره تو این هوای بارونی ببینم

 

 دوس دارم حتی اگه شده برای آخرین بار بقلت کنم

 بگم که هنوز دوسـت دارم

 

 دیگه برام مهم نیس

 

 دیگه برام مهم نیس باشی یا نه

 

 فقط میخوام بدونی که بدون تو برام خیلی سخته

 

 دیگه روزی هم رسیده که ما باید از همه جدا بشیم

 

 فقط میخوام بدونی که تو تو قلبم یه جا برای موندن داشتی

 

 و هنوزم داری....

 

 

 حالا که این دکلمه هم تمومه

 

 میخوام که بدونی دوســت دارم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: دکلمه ، ،
برچسب‌ها: جملات , جمله , نوشته , عاشقانه , عشقولانه , دل , عشق , دکلمه محمد , عاشقي , عاشقانه ها , دوست , گريه , اشک , دلتنگي , زيبا , عکس , دکلمه , دانلود دکلمه , متن , متن عاشقانه , عکس , عکس عشقي , عکس عشقولانه , داستان عشق , عشق , درد , درد عشق , محمد , دوس دارم , دکلمه دوس دارم از محمد ,

تاريخ : یک شنبه 25 دی 1390 | 1:35 | نویسنده : محمد |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.