هرجا که باشی

هرجای دنیا که باشی حتی اگر آن سوی دنیا باشی

مهم بودنت در این دنیاست

مهم این است که من به عشق بودنت نفس میکشم

به یادت میخوابم و به عشقت بیدار میشوم

دلم به بودنت خوش است

 دلم خوش است که تو در این دنیای بزرگ زندگی میکنی

و من نیز به عشقت زنده هستم

به امید روزی نشستم که تورا ببینم

هنوز به کسی نگفتم که عاشق هستم

هیچگاه احساس تنهایی نمیکنم

حالا که تورا دارم هیچگاه احساس بی کسی نمیکنم

حالا که تو هستی همیچگاه احساس بی پناهی نمیکنم

حالا که در کنارم نیستی همیچگاه احساس نمیکنم که دور از تو هستم

تو در قلب منی و من تنها نیستم

تو در قلبمی نزدیکتر از آغوش من نزدیکتر از آنی که دست هایت در دست هایم باشد

مهم این است که تو در قلب منی

میتپد قلبم برای لحظه ی دیدار

اما دلتنگ نیستم زیرا مهم این است که همیشه در خاطر منی

حالا که لحظه های زندگی را به یادتو سر میکنم دلتنگی معنا ندارد

حالا که به یادت تک تک ستاره ها را میشمارم غصه خوردن دلیلی ندارد

حالا که به یاد تو هستم تنهایی در قلبم جایی ندارد

حالا که لحظه های زندگی را به یادت سر میکنم دلتنگی معنا ندارد

حالا که به یادت تک تک ستاره ها را میشمارم غصه خوردن دلیلی ندارد

حالا که عاشقت هستم تنهایی در قلبم جایی ندارد (تنهایی در قلبم جایی ندارد)

 

دانلود با لینک مستقیم:دانــلود

لینک کمکی:دریافـتـــ


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: دکلمه ، ،
برچسب‌ها: دانلود , دکلمه , مهدی , لقمانی , عاشقانه , عشقولانه , دانلود دکلمه , مهدی لقمانی , جمله , جملات , لینک , مستقیم , عشق ,

تاريخ : یک شنبه 18 دی 1390 | 11:59 | نویسنده : محمد |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.