سلام

سلام به همه دوستای گلم ممنون که بهم سر میزنید و ممنون که با نظرای خوبتون خوش حالم مینید بازم

نظر بدیدمنتظرم خوش حالم میکنید

و میتونید در خبر نامه هم عضو بشید که از اخبار وبلاگ با خبر شید 

  منتظر جمله های قشنگتونم هستم که با اسم خودتون قرار میدم تو وبلاگ

اگه قالب وبلاگ مشکل داشت و یا سرعت سایت کند بود حتما بهم خبر بدید  

همیچنین در نظر سنجی شرکت کنید تا از عملکردم بدونم هدف من جلب رضایت شماست

 و تواقعاتی که از این وبلاگ دارید و منتظر نظراتون هستم

مرسی همتونو دوست دارم فعلا



نظرات شما عزیزان:

sona
ساعت19:06---27 فروردين 1392
سلام دوست عزیز
وبلاگ خیلی جالبی داری عالی بود
تو هم بیا تو تالار انجمن تفریح و سرگرمی عضو شو به جمع دوستانه ما بپیوند
بیا پشیمون نمیشی
)سرگرمی.جوک.ورزش .سینما.و علمی و هر چیزی که فکرشو بکنی در صورت فعال بودن امتیاز داری)
بیایی یا
منتظرم زود بیا
اینم ادرس http://WWW.FUNWORLD.TAKBB.COM


زهرا
ساعت23:30---21 مهر 1391
مرسی که سر زدیپاسخ:خواهش میکنم

arame
ساعت17:31---20 مهر 1391
سلام دوستای گلم بدویین بیاین شاپرک چ ت بدوییننننننننننننننننننننننننن نننننننننننننننننننننننننننن عالیه از شمالیه ها گرفته تا جنوبی ها همه هستن بدوییییییییییییییییییییییین بدویین بیاین شلوغش کنین www.shaprakchat.com دعوتتون کردم بیان ها

نــیــلــوفــر
ساعت15:48---13 اسفند 1390
قربونت ممنون
تو چطوری؟
چه خبر؟
مرسی که سر زدی


نــیــلــوفــر
ساعت14:57---13 اسفند 1390
*.¸.*´
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•
_____****__________****
___***____***____***__ ***
__***________****_______***
_***__________**_________***
_***____من آپم____________***
_***______مشتاق نیم نگاهی_***
__***_______هرچند گذرا____***
___***_________________***
____***______________ ***
______***___________***
________***_______***
__________***___***
____________*****
_____________***
______________*(¸.•*¨


sajad
ساعت11:47---1 بهمن 1390
با سلام وی پی ان رایگان سایت میوزیک کده افتتاح شد.برای اطلاعات بیشتر به سایت میوزیک کده مراجعه کنید.در ضمن با تبادل لینک موافقم

ღHAMIDREZAღ
ساعت0:24---27 دی 1390
سلام
خسته نباشید
من همان طور که شما خواسته بودید
شما را لینک کردم
از شما می خواهم مرا به نام با حال کده لینک کنید ممنون می شم
راستی ممنون که به وبلاگ من اومدی متشکر
با تشکر فراوان از لطف شما که از وبلاگ من دیدن کردید
مدیریت وبلاگ با حال کده


کسب درآمد اینترنتی
ساعت2:10---25 دی 1390
کسب درآمد فوق العاده

احسان
ساعت22:48---22 دی 1390
داداش esi punkام اگه میشه بنر انجمنو تو وبلاگت بزار
پاسخ:esi punk یادم نیست کی هستی کدوم انجمن قاتل شب؟


احسان
ساعت22:48---22 دی 1390
داداش esi punkام اگه میشه بنر انجمنو تو وبلاگت بزار
پاسخ:ها esi punk یادم نیست کی هستی کدوم انجمن قاتل شب؟


بیتا
ساعت21:56---22 دی 1390
سلام ممنون دوست عزیزمپاسخ:خواهش میکنم

بیتا
ساعت12:37---22 دی 1390




با سلام خدمت مدیر سایت

ممنون از اینکه مرا لینک کردید

با عرض پوزش بدیل اینکه سایتم فعلا مسدود شده از شما دوست گلم می خواهم که لینک مرو از www.downloadha.spidblog.comبه این ادرسwww.sourcedownload.blogveb.comتغییر بدید.من هم در ادرس جدید لینکتون میکنم

حتما حتما خبرم کنید

بازم پوزش و تشکر
پاسخ:عوضش کردم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: جملات , جمله , نوشته , عاشقانه , عشقولانه , دل , عشق , عشق عشق عشق , عاشقي , عاشقانه ها , دوست , گريه , اشک , دلتنگي , زيبا , عکس , دکلمه , دانلود دکلمه , متن , متن عاشقانه , عکس عشقی , عکس عشقولانه , قلب , جملات , پند , آموز , زندگی , سخت , سال , پند آموز , زیبا , جملات زیبا , جملات پند آموز ,

تاريخ : سه شنبه 20 دی 1398 | 20:19 | نویسنده : محمد |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.